She Awesome
A.Maiasarah ;3

Navigation : touch hover image




Biri-Biri!



Credits!

Edited By: Azreen Maisarah



10 monthserry #

Hello reader,very long long time not update blog ! i miss u so much. trololo ada ka kedakya ? okey street to the point , today 9.7.2011 aku dengan alip udah 10 month . uhuu ! sik sangkakan ? but kebelakangan tok kamekdua salu jak kae. WTF! hal kecik pun boleh jadi besaa wooitt best nyer. tapi aku salu buat sik tauk jak mun mekdua kae, bukan apa bah..make apa mok mike benda yang polah sakit hati and make apa membebankan otak yang udah banyak beban? 2 month agik dah satahun kamekdua. taun tok aku mok PMR soo sorrylah sayang k mun perange banyak berubah. aku selalu madah denganny TV lebeh penting agik daripada masej nya. hahaii --'. knek aku susah mok dapat duit tambah ! aku mesti bejimat make aku beli barang buisnes. sooo susah la mok beli kreditkan my mummy pun jarang mok bagi coz nya mencik tanga aku salu megang tepon. lalala . okey kacak sik blog amek ? kacak kan ? hehe lelah amek molah tok tauk sik ! bepeloh-peloh . lagu apa kacak ou ? ambik lagu abba or westlife ? nyahaha . ee suk bah aku tanga cita HACKS! love muchh daaa~ true love Maisarah adam !