She Awesome
A.Maiasarah ;3

Navigation : touch hover image




Biri-Biri!



Credits!

Edited By: Azreen Maisarah



annoying -.-'



Hello readers . im not in mood today . pagi awal lagi aku sudah online , aku boring soo aku bukak lah fbook perempuan tuh . then aku tengok la sume status dia yang lame2 tu . then aku ternampak dua tiga empat status yang dia mengate aku . yurp ! aku memang terasa . coz see laa terang sangat kate anak cikgu . aku tak suka orang bawak2 nama tuh . if gadoh dengan aku , aku tak suke org cakap pasaii family . kalau nak diekotkan aku pun boleh wat mcm tuh kat dia . aku pun boleh cakap pasal family dia . oleh dsebabkan aku tek ngenang kau ya anak manusia and family kau sikda knak mengenak hal tok soo aku sikda la embak2 nama mak kau or bapak kau sia . anoyyiinggg sangat budak tuh . if ikut kan perasaan habis dah dia tuh . if aku nih Azreen maisarah yang dulu dah sampai dah aku depan rumah dia sekarang . semadi jak now i have change at all . hrm . after aku baca dia mengate mengutuk menyinde aku dalam fbook , aku fikir tak guna juga aku nak teruskan hubungan aku dengan si A tuh . aku tak suke kalau aku happy orang dok mengutok belakang . errggghh ! soo aku dah cakap dengan si A tuh aku nak break . tapi tapi tapi dia tetap mempetahankan hubungan kiteorg . aku paksa dia break , tetap juga dia taknak . soo our rlationship still until now . but aku rasa memang aku tak akan dapat tahan lame dgn dia . tengok je lah orang sinde aku tuh macam ape . aku dah geram sangat sampai sekarang aku masih lagi geram and rase nak break break jer dengan A tuh ! nahhhhaaa ~ tengok je la bawah tu , ;-errggg ~ puas makan cili udah kamek . pedas alu jak sa tokk ehhh . that's why tamek makin ari makin hottttt . aww . hot alu kmk eh . sik kdak titak nganok belakang . aku add dremove kau . nasib bait kau tek sik pintar mok private . bahahha . tedah na ktk sayangs . yurp aku memang dah satle dengan kau . tapi ya sebelom aku tauk pasai kau nganok aku HINA gilak ! ergghh . u do it to me ? just see laa Allah sentiasa tolong hamba ny yang lemah macam aku ;')

hye girl ! u soo annoying ! aku tak kenal kau and kau tak kenal aku . ape pasai nak cakap aku nih perasan ? midile finger la . maybe u kot yang perasan . btw i always perasan . perasan im so cute preety gorgeous . ahh ;D
tok sekok ! u dont now me , please dont judge me . but i dont care . i have my own life . sukati kitaorang lah mok judge aku macam nee . asal aku tauk aku sapa . and benda dpolah ku bagus ka sik . eeee i oleady add friend all of them but sorang pun sik approve ? whyy bachoo ?

p/s : onething aku sikda niat nak merampas ur boyfriend . but ya terpulang lah kan ? im a girl yes i know perasaan perempuan tok dakne . but im not respect girl like u ! ;)

byebye anoying day today ,
maisarah adam ;3