She Awesome
A.Maiasarah ;3

Navigation : touch hover image




Biri-Biri!



Credits!

Edited By: Azreen Maisarah



about me



first , aku tulis tok bukan mok meniru sesiapa . aku tulis tok cos aku tesangat lah boring -.-'

1. Azreen maisarah bt adam . i was born on 27 12 1997 .
2. aku anak yang pertama lam tiga orang adik beradik aku . kakak bah aku tok*
3. aku ada mak and bapak , anak orang bah aku tok*
4. sekarang aku ada gerek nama ny abdul alif fitri .
5. im islam C;
6. aku takut pusak . seriously !
7. aku minat kaler pink , purple , grey ! c:
8. aku tok boleh dikira manjak dengan mak , nenek and boypren aku HIK HIK . tapi if aku gadoh dengan orang aku sik main MAK BAPAK okey ?
9. aku bukan jenis orang yang tunjuk kuat . aku suka merendah2 kan diri .
10. aku suka menyanyi ! whatevee song bah
11. im not so sosial becouse family aku bukan sporting pun orang . aku mesti mok jaga nama sidak . agik2 mak aku cikgu and bapak aku keja laut .
12. eh eh , aku sikda mix chiness haa . im kedayan + melanau >.<
13. aku suka muji dirik even depan gerek aku pun aku muji dirik . aku sik pernah mok malu nunjok perange sebena aku depan gerek aku . sik kedak setengah orang , depan gerek yaa kontrol ayu lalu ! aku bukan kdakya okey .
14. aku suka lawan gumpol taik idong dengan adik aku . ceridak kan ? sukati la .
15. aku suka netak orang but aku sikda lah nganok orang if orang ya sik ngnok aku
16. dolok orang tungah aku Azreen . aku sik suka orang tungah nama aku ya . burok bah . macam lelaki jak . sekarang aku perempuan lah dah pnde manjak !
17. aku anak mak . sine mak aku pergi mesti aku ekot . tapi sik selalu lah
18. para lelaki diluar sana , jangan suka perempuan macam saya . saya tidak pandai masak -.-' but aku tengah belajar know .
19. aku pakai sim celcom know !
20. aku suka cuci pingan and aku tok boleh dikira pengemas pun oranglah . even aku kekadang ceridak .
21. aku suka tanga cerita romentik knektok , lagu romentik . semua lahh . hik hik
22. aku sik suka bah tanga orang nok gedik sinun sitok . ngegeh ngegeh !
23. aku suka math ! nok lain ya kureng paling bencik SEJ !
24. aku ada empat orang bestfriend , aliza , liza , susan , ayut . sidak tokkk kira bestfriend aku . coz sidak tok yang aku becayak and aku berani cerita semua laa .
25. aku suka molah muka burok . mun aku dah boring . aku sik kira pa orang madah .
26. aku suka snap snap . aku siktau pahal .
27. aku kuat makan . asal aku kelua dengan kawan aku sik MIS mun sik pegi makan . mesti makan juak wlaupun udah makan rah umah . heee
28. aku suka dengan biak kecik . awww . best bah .
29. aku friendly so aku sik mok lah kitaorang sombong2 dengan aku . seriously first aku memang sombong if kitakorang kenal aku , tego aku sikda lah aku menyombong tingi langit idong
30. aku sik rasa dirik perfect ! cos semua orang ada kekurangankan ? macam kitaorg juak . tapi aku bersyuko gilak2 dengan dirik aku . haha !