She Awesome
A.Maiasarah ;3

Navigation : touch hover image




Biri-Biri!



Credits!

Edited By: Azreen Maisarah



open house

assalamualaikum readers ? 
hari ni pagi ni aku nak cite ckit pasai semalam . 
semalam rumah aku ada buat open house dari t.hari sampai malam 
memang best sesangat ramai gak kawan datang
wooww coolll . balak aku pun datang gak smalam 
tapi dia malu nak masuk . ex aku ade gak datang haihhh 
cuba yang sorang datg malam yg sorg lagi datang petang senang 
sikit aku nak layan . ni tak sama-2 datang mane tak aku dok dalam bilik 
jee . ade gak ckit kua . HIK HIK HIKS . 

Yang paling best bagi aku . part malam tu makanan dah banyak habis 
coz ramai sangat orang datang kan ? ramai ke ? memang ramai . 
mak dan nenek aku dah 4 kali masak . time malam tu budak pergi rumah 
aku tak tahu nak hidang ape coz semua nye dah habis yang tinggal biskut je .
air pun dah habis . nasib baik wa punya "fetoh' maksud nye pondan wa
pandai nak melayan . dia ambik pergi beli air . then dia hidang 
aku nak beli ? hampehh bawa moto tak pandai ape lagi keta .

My best friends tido kat rumah aku malam tadi .
kiteorg bwc macam orang bodo jer tengah malam tu . Then , 
aku boring sangat kan time tu aku tengah chat dengan aku punye balak aaf
ehhh ? balak lu ke ? nahahhaa . takde la arrr ? entah .
then kiteorg bwc segale . okey puas aku tengok muke dia .
adik dia lagi lah sweet Ha Ha Ha . omyyyy 
okey bye readers tuh saje cite aku . b.friends aku belom bangun lagi 
rindu 1/2 mati aku kat dia nihh .